domingo, 10 de junio de 2007

Cómo superar el domingo



- Ducha a las seis de la mañana para eliminar el ron con cola que cubre tu cabeza.

- Despertarse con parsimonia mientras nos vamos enojando viendo como le enchufan triples a tu equipo de básket.

- Gelocatil a la una del mediodía para protegerse de los señores que cada domingo tocan el tambor con las paredes de tu cráneo.

- Trago de coca cola antes del primer bocado de spaghetti que, del placer chispeante, te hace nublar la vista y te reconcilia con el amigo americano.

- Tener dos mañanas en el mismo día. El atontamiento después de dos horas de siesta es igual o superior a la suma del atontamiento matinal multlipicado por el número de copas bebidas la noche anterior y divididas por el número de horas dormidas por la mañana.

- Comida sana al mediodia y grasienta a la noche; véase pizza, mcmierda, durum, etc. Que es domingo y mi madre me enseñó que los domingos no se cocina.

- Leer en estado somnoliento el artículo de Vila-Matas. Una página, una hora.

- Dudar si se va al cine durante cinco horas y acabar optando por una posible tercera siesta.

- Y sobretodo, ante todo y por encima de cualquier circunstancia no caer en la tentación de autocompadecerse pensando en el jolgorio emocional que nos propone nuestra intrépida semana laboral.

5 comentarios:

Gemma Puig Masip dijo...

Amigo Q...

ante tal descripción del domingo sólo se puede pedir al gobierno que lo retire del calendario... hace tiempo ya yo también hable del domingo como un día dado al perreo y a la congoja emocional... un día de paso entre el maravilloso sábado y el terrible lunes... por eso siempre he querido tener un domingo japonés dónde la vida no se para por ser el séptimo día del señor, sino que rebosa por todos lados... aixx...

El mejor antídoto para el domingo que nunca llevarás a cabo, es no levantarte tarde, pasear, salir fuera de la ciudad, sentarte en un parque a leer, a tomar algo con los amigos mientras te quemas la piel en una terraza del gótico, comer fuera o no... descansar pero hasta la justa medida, ver aquellas pelis que nunca ves, sesión de filmoteca o de cine común... senzillamente hacer lo que quieras pero en compañía de seres humanos que hagan de ese día sin forma llamado domingo una experiencia más placentera y cargada de energía!!

Xtonets...

P.S. En fin que muchos habemos síndrome de domingo sólo hay que juntarse y superarlo para evitar que llegue el angustioso y terrible lunes.

Josep Maria Augé dijo...

La meva opció, estimat Q, es netejar el pis: autodisciplina per no mandrejar com el pospassat diumenge i així activar les quatre neurones esmorteides pel cannabis i l'alcohol...Un cop netejat al pis, cap a la platja a llegir, escoltar la radio, mandrejar...Un dinaret de precuinats; la visió d'algun film contundent i, de nou, tornada a la platja quan tots els domingueros tornen a casa seva...

Una merda de comentari, el meu, en comú acord amb la idiosincràcia dels diumenges...

Quoèlet dijo...

Savis consells, benvolguda Red. De fet, sovint faig aquestes activitats revitalitzadores d'esperit que tu comentes,però hi ha diumenges en que, aclaparat per la depressió post alcohòlica, el dia pesa com una cubeta plena de Harry Petas... Tinc un altre opció per afegir a la teva llista: anar a la Ciutadella i escarxofar-te a la gespa amb amic/gues, llibre, porret o sucedani, al costat d'una gent que cada diumenge es posen a fer i tocar capoeiras. La veritat és que relaxa mogollón i el ritme de fons dels tambor hipnotitza al més incrèdul. Però hi ha un incovenient... La visió esporàdica de rates d'un metre de llarg compartint espai amb el humans acostuma a fer que tot em piqui...Incovenients d'aquesta ciutat plena de roedors...Un petó, formosa!

Antitot, la idea de netejar no em convenç. Jo l'acostumo a fer el dissabte com a bon seguidor de la tradició. Netejar el diumenge em deprimeix. Com a molt canvio els llençols quan tenen vida pròpia, que ja és molt. La resta de les teves propostes fan una pinta estupenda, de debó. Ja et veig corretejant a la platja amb un frisbee cap allà a les set de la tarda ;). Ei, doncs em mola la idea! Una abraçada monster!

Josep Maria Augé dijo...

Tinc la sort de gaudir d'una bona platja a 7 minutets a peu de casa, i això, vulguis o no, es nota en la qualitat de vida dominical...;P

L'altra opció que li recomano es anar a missa de 12: ben trajat, amb un bon rolex i una bona clenxa, i que a l'hora de compregar el capellà li depositi directament a la boca l'òstia...Moment orgàsmic per les beates, i aixó, company Q, trastornar la líbido de les beates en la teva figura i no la de déu, no té comparació...

Gemma Puig Masip dijo...

Mmm si anar a missa m'ha de trastornar la líbido en baixa forma darrerament... m'estic pensant anar a missa aquest diumenge!

;)