viernes, 27 de abril de 2007

Momentos estelares de la biología


Parafraseando con su permiso (o sin él) a ese prodigio de la rebelión llamado Antitot y a su vez al estupendo Stefan Zweig (a este no le pido permiso), en esta foto tenéis un momento estelar de la biología. Efectivamente, es una gata aunque podría ser un hamster o un colibrí peludo. Tiene dos cabezas y nació ayer en una localidad de Badajoz. Salvando las diferencias, a mí me recuerda al bicho que sale en La Cosa en el momento en que decide presentarse en sociedad. Aun así no os precipitéis, guardad las antorchas y las hozes que el monstruo es inofensivo, incluso podría ser una monada que lo único que quiere en este mundo es un poco de cariño y comprensión. Acepto parecidos razonables en los comentarios, pero no vale decir que es Mr. Q bostezando de buena mañana...

5 comentarios:

Josep Maria Augé dijo...

Pobre gatet, mr. Quoèlet!!

No em veig amb cor de faltar el respecte a aquest prodigi de la natura, aquest gatet que quan estigui amb zel no haurà d'anar gaire lluny...

Cada cop surten més monstres hipertròfics, a que serà degut??Jo akest gatet l'adoptaria com a mascota abacusiana, seria un fidel retrat de quan un gosa entrar a les oficines de susodicha empresa...

Gemma Puig Masip dijo...

Absolutament d'acord Antitot, caldria posar-lo a l'entrada perquè la gent sàpiga en quines estranyes terres és a punt de penetrar...

I per cert Q... em preocupes... realment necessites vacances... realment últimament a qué dedicas el tiempo libre?? Primer va ser la mà amb el cocodril, ara això!! Qué será lo próximo??? Una dona amb tres pits?? Deixa el vici del frikisme que si no acabaràs com jo :P!

xtonets!!

Josep Maria Augé dijo...

Quoelet, penso que properament has de fer un post dedicat a aquesta troupe nordamericana que no té pèrdua: half pint brawlers. http://www.halfpintbrawlers.com/site/layout.php

Fot una ullada per la seva pàgina, pel youtube..i veuràs que quedaran molt ben encasselats en la teva pàgina.

Fins aviat companys!Avui me'¡n vaig cap a Lisboa una setmaneta de 5 dies, així que si no em veieu per aki, no patiu...

Quoèlet dijo...

Amics, crec que seríem massa benevolents per la nostra part posar una bèstia tant tendre i innocent com a mascota d'aquest engendre del capitalisme. Potser un voltor o una hiena serien més apropiats per compendre la profunda importància que té la secta a la nostra societat...

Red, la dona amb tres pits ja la tinc "clitxada" de fa temps. Surt a "Desafío total" i és un canó! Amb el teu permís, té tres mamelles realment admirables, dignes del millor capítol de Nip Tuck!

Antz, quina sort!!! Uy, si jo també marxo de vacances! Red, què ets l'única que et quedes pringant???
Vigila no cremis cap barri antic de la ciutat que els lisboetes són molt sensibles al foc i els osonencs sou... Sou com sou.
Com bé sap la Gem, jo marxo a la bonica illa "guanche" de Lanzarote a fer el gos i desconnectar una mica. Intentaré consultar el blog algun dia. Pensaré molt en vosaltres quan m'estigui banyant a l'Atlàntic amb una pinya colada a la mà! ;o))

Gemma Puig Masip dijo...

Voto per la hiena, el voltor seria massa elegant i tot...

Apa Anti que ens abandones com el Q.!! Bon viatge doncs us trobaré a faltar ;)!