jueves, 12 de abril de 2007

¿Alguien ha perdido una mano?



Yo creo que es la mano de La Familia Adams que pasaba por allí, pero, si alguien de vosotros cree que es la mano de Dios, la mano que mece la cuna o Manowar, que se ponga en contacto con esa simpática lagartija del zoo de Taiwan que seguro que atiende todas vuestras dudas con una desmesurada sonrisa.
En todo caso, si esta noche encontráis a faltar unos dedillos en ese momento tan tonto en que necesitamos relajar la musculatura, pensad que la naturaleza es sabia y que de casi todo nos hizo dos y simétrico. Bueno, de todo no, aunque hubiera sido tan divertido...

5 comentarios:

Gemma Puig Masip dijo...

>_< jo que no he volgut veure les imatges per la tele... i apa de frente en el blog del Senyoret!

Jo aquests dies estic a punt de posar un anunci a la recerca de mans perdudes que em proporcionin... massatges relaxants corporals es clar... i és que on hi hagi un parell de bones mans... amb les seves extremitats... aixx quines coses em fas dir =>_<=

Sí, ben cert és pensar què faríem si ens privessin de les nostres mans per a les pràctiques ancestrals...

más que divertido hubiera sido curioso... pero si una ya os cuesta controlarla... imagínate 2!!! :P

Xtonets de dos en dos!

Anónimo dijo...

No sé quien habrá perdido la mano. Lo que tengo claro es que el bicho no parece muy dispuesto a devolverla. Al menos yo, no se la pediría...

Y sí, hubiese sido muy divertido.. Habrá que echarle un poquillo de imaginación para suplir la asimetría!

E.

Quoèlet dijo...

Ho sento, Red,però només veure la foto, la imatge ha començat a parlar-me i em deia "posteame! posteame!!!" i com el cant de la sirena no he pogut reprimir-me.

Pero si es una reptil inofensivo, amiga E! Un simple ancestro de la época de los dinosaurios que lo único que pide es un poco de cariño y amistad.
Yo ya le intento dar a la imaginación pero por mas que me doblo no hay manera, tú! Y respecto a lo de la asimetría también reconozco que uno de mis brazos es como el Conan y el otro como el de Gandhi, pero eso es otra historia....

Josep Maria Augé dijo...

Jo no descartaria que no fos que el cocdril tingués la mà, sinó que fos la mà qui tingues el cocodril en una hàbil estratègia del "cazador cazado"...

Aquesta escena m'ha recordat un video que us vaig enviar i que segur que no vau veure pq era del rollo Parental Advisory, en la qual una japoneseta tota nua es trobava tot un braç, i bé, les vostres mens perverses segur que ja han anat a parar a la resolució del conflicte...

Amic Q, li recomano una de les meves pàgines de capçalera, www.ogrish.com, en la qual trobarpa tot tipus de delicatessen que deixen en moco de pavo aquesta innocent imatge;P

Quoèlet dijo...

Vaig entrar al link dels tráilers que ens vas enviar i sí, el que comentes també el vaig veure. Excel·lent. Descobrir les possibiltats que ens dóna la necrofília ens obre un món d'il·lusió i fantasia fins ara només a l'abast d'alimanyes i altres animalons...